دو حلقه چاه درونمیدانی پارسجنوبی آماده بهرهبرداری شد
تهران- ایرنا- مجری طرح حفاری چاههای درونمیدانی (Infill) پارس جنوبی از پایان عملیات حفاری و تکمیل، اسیدکاری گسترده و آمادهسازی دو حلقه چاه جدید در سکوهای فراساحلی SPD۱۵ و SPD۳ این میدان مشترک خبر داد.