استقبال دبیرکل سازمان همکاری شانگهای از امضای تفاهمنامه میان ایران و آمریکا
تهران- ایرنا- «نورلان یرمکبایف» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای در دیدار با «عبدالرضا رحمانی فضلی» سفیر ایران در چین امضای تفاهمنامه میان آمریکا و ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که توافقات حاصل شده بین دو کشور به امنیت و صلح در منطقه کمک کند.