سنندج-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تأکید بر ضرورت برنامهریزی هدفمند برای اوقات فراغت دانشآموزان گفت: فعالیتهای تابستانی امسال به صورت حضوری برگزار میشود و این فرصت میتواند به بستری مؤثر برای رشد، مهارتآموزی و پیشگیری از آسیبهای فرهنگی تبدیل شود.