ایسنا/اصفهان پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» تحت حمایت سیلیویکا توسط دانشگاه اصفهان آغاز به کار کرد. نخستین دوره این رویداد در سال ۱۳۹۴ در دانشگاه اصفهان برگزار شد. اهداف برگزاری پنجمین کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، ارائه‌ پژوهش‌های مبتنی بر تحلیل و تولید محتوا در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای، توسعه‌ بازی‌های جدی (آموزشی، درمانی، تبلیغی و ...)، آسیب‌شناسی و آینده‌پژوهشی صنعت بازی‌های رایانه‌ای ملّی و نگاه ویژه این رویداد بازی‌های درمانی است. به گزارش ایسنا، این رویداد شامل سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌ها و کارگاه‌های تخصصی حوزه‌های متنوع مرتبط با بازی‌های رایانه ای،  نشست‌های تخصصی و ارائه مقالات در زمینه‌های مختلف از جمله مهندسی کامپیوتر، روانشانسی، جامعه شناسی، هنر، حقوق، مدیریت اقتصاد، فقه، علوم سیاسی، روانپزشکی، توانبخشی، مهندسی پزشکی و ... است. در کنار برگزاری این رویداد، جذب سرمایه برای بازی سازان نیز انجام خواهد شد. محورهای اصلی کنفرانس علوم کامپیوتر و نرم افزار است و تمام محورهای مرتبط با ابعاد فنی و هنری و اجتماعی بازی‌های رایانه‌ ای از جمله محورهای این کنفرانس بین المللی است و تمام مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد. انتهای پیام