معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران، از تبدیل مرکز رشد این دانشگاه به سطح یک، استقرار 18 شرکت فناور در سرای نوآوری و کسب درآمد ۴.۵ میلیارد تومانی غیرشهریهای در سال گذشته خبر داد و گفت: برنامه توسعه پارک علم و فناوری در حوزه سلامت برای بهرهمندی شرکتها از معافیتهای مالیاتی در دستور کار است.