رئیس کل دادگستری هرمزگان با تأکید بر ضرورت بهرهمندی مرزنشینان و حافظان تنگه هرمز از تسهیلات رفاهی، اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد در سراسر استان را ثمره همافزایی دستگاههای قضایی و اجرایی دانست و آن را گامی مؤثر در جهت رفع نیازهای حیاتی حملونقلی، مدیریت مصرف سوخت و رونق سرمایهگذاری در منطقه برشمرد.