رستمپور: مدیران جمهوری اسلامی، رسانه را موی دماغ میبینند/ مسئولین ما، رسانههای خودی را عددی حساب نمیکنند
کارشناس رسانه گفت: مسئولین ما برای رسانههای ایرانی وزن و اعتبار قائل نیستند یعنی رسانه را به شکل مزاحم میبینند، رسانه را به معنای واقعی کلمه موی دماغ میبینند چون رسانه مطالبهگری میکند و سوال میپرسد.