لزوم استفاده از همه ظرفیتهای دانشگاهی برای پیشگیری
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تهران با تأکید بر ضرورت پیشگیری از اعتیاد در دانشگاهها گفت: «محیطهای آموزشی نیز از آسیب مصرف مواد مخدر مصون نیستند» و باید از همه ظرفیتهای دانشگاهی برای کاهش این آسیب استفاده شود.