محسن فرخانی با تاکید بر اینکه ایالات متحده غنیسازی در ایران را تحمل نخواهد کرد و لازم است که ما اهرمهای پرقدرت خود را حفظ کنیم، تصریح کرد: تضعیف یا از بین رفتن اهرمهای ایران علاوه بر اینکه موجب نقض تعهدات آمریکا خواهد شد، احتمالا میتواند موجب بازگشت رویکرد جنگطلبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران بشود.