پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایسکانیوز / ۳ ساعت قبل

برنامه‌ای برای خاموشی اعلام نشده/ با مدیریت مصرف می‌توان از ناترازی برق عبور کرد

 برنامه‌ای برای خاموشی اعلام نشده/ با مدیریت مصرف می‌توان از ناترازی برق عبور کرد
قائدی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر با تأکید بر اینکه عبور از ناترازی انرژی تنها با ساخت نیروگاه‌های جدید ممکن نیست، گفت: با همراهی مشترکان خانگی و کشاورزی در مدیریت مصرف، می‌توان فاصله تولید و مصرف برق را کاهش داد. وی همچنین از نبود هرگونه برنامه خاموشی برنامه‌ریزی‌شده خبر داد و بر توسعه نیروگاه‌های خورشیدی و مشارکت عمومی در صرفه‌جویی تأکید کرد.