قائدی، مدیرعامل شرکت برق منطقهای فارس و بوشهر با تأکید بر اینکه عبور از ناترازی انرژی تنها با ساخت نیروگاههای جدید ممکن نیست، گفت: با همراهی مشترکان خانگی و کشاورزی در مدیریت مصرف، میتوان فاصله تولید و مصرف برق را کاهش داد. وی همچنین از نبود هرگونه برنامه خاموشی برنامهریزیشده خبر داد و بر توسعه نیروگاههای خورشیدی و مشارکت عمومی در صرفهجویی تأکید کرد.