مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی فارس با کسب رأی مدیران عامل شرکتهای نمایشگاهی کشور، به عضویت هیئتمدیره انجمن نمایشگاههای کشور درآمد؛ انتصابی که میتواند نقش نمایشگاه فارس را در تصمیمسازیهای کلان صنعت نمایشگاهی و توسعه اقتصادی جنوب کشور پررنگتر کند.