سفیر جمهوری زیمبابوه در ایران در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، راهکارهای گسترش همکاریهای تجاری، سرمایهگذاری و لجستیکی میان دو طرف را بررسی کرد؛ نشستی که در آن بر بهرهگیری از ظرفیتهای بندری و ترانزیتی چابهار برای توسعه مبادلات اقتصادی میان ایران، زیمبابوه و بازارهای منطقهای تأکید شد.