آموزش و فروش دستگاه ترمیم شیشه …آگهی رایگان ساختمانی | تبلیغات …خرید و فروش خانه و ملک در شهر ترکیهآموزش آنلاین زبان : برگزاری کلاس …

قوی ترین استودیوی جام جم میزبان مناظره ها/کرونا چالش جدید برنامه های انتخاباتی
عکس آرشیوی است استودیو شماره ۱۱ جام جم که در این سال ها برنامه های خاطره انگیز بسیاری را به خود دیده است، بار دیگر برای مناظره های انتخاباتی ۱۴۰۰ آماده می شود. به گزارش ایسنا، استودیو شماره ۱۱ ساختمان تولید، لوکشین معروفی است که از آن به عنوان «قوی ترین استودیوی ساختمان جام جم» یاد می شود. این استودیو، زمانی میزبان برنامه های ماندگاری چون «نود»، ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ و ... بوده است. با این همه این لوکیشن، هر چهار سال یک بار، با تغییر فضا، برای برگزاری مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری آماده می شود. امسال هم با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، این استودیو بار دیگر تجهیز می شود تا دکور مناظره های انتخاباتی در آن نصب و تعبیه شود. استودیو ۱۱ از ماه ها قبل تخلیه و در حال آماده سازی برای نصب دکور است. تعویض و تغییر ساختارهای فرسوده فنی هم از جمله اقداماتی است که انجام شده است. حمید خواجه نژاد ـ مدیر روابط عمومی معاونت سیما ـ با انتشار عکس هایی از وضعیت حال حاضر استودیو ۱۱، از تایید نهایی دکور مناظره خبر داده و اعلام کرده است که این طرح، از بین ۴۲ طرح دریافتی به تایید رسیده است. این در حالی است که همانند دوره های گذشته، با نزدیک شدن به انتخابات گمانه زنی هایی مبنی بر احتمال پخش نشدن مناظره های تلویزیونی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به گوش می رسید؛ هرچند محمدحسین صوفی، دبیر شورای نظارت بر صداوسیما چند روز قبل، در گفت وگویی با ایسنا این احتمال را منتفی دانسته و به جد اعلام کرده بود که «پخش مناظره‌های انتخاباتی از صداوسیما قطعی است.» در پی این اعلام، معاون سیما هم با پرهیز از اعلام جزییات برنامه های انتخاباتی صداوسیما در بهار ۱۴۰۰، تاکید کرد که «تلویزیون برای انتخابات ۹۰۰ ساعت برنامه دارد.» شاه آبادی همچنین در صحبتهایش بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تاثیرگذاری بیشتر بحث های انتخاباتی در تلویزیون تاکید کرده و در این زمینه از تلوبیون و پادکست نام برده بود. ضمن اینکه علاوه بر استودیو ۱۱، همانند دوره های گذشته استودیوهای شماره ۱۲، ۱۳ و ۱۴ به همراه سالن همایش ها و استودیوی جام جم برای ایام تبلیغات نامزدهای انتخابات در نظر گرفته شده است.  اما از دیگر چالش هایی که برنامه های انتخاباتی تلویزیون علاوه بر طراحی ساختار و محتوای مناسب و همچنین طراحی دکور و انتخاب مجری، با آن مواجه هستند، معضل کروناست که باید دید حضور جمع کثیری از نامزدهای انتخاباتی به همراه عوامل تولید در استودیوهای جام جم، در شرایطی که کشور همچنان با بحران کرونا دست و پنجه نرم می کند، چگونه شکل می گیرد و صداوسیما چگونه از عهده انجام درست این مهم برمی آید. انتهای پیام