دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۴/۰۲/۳۱

غفلت از برند حلال در ایران، میدان را برای رقبای خارجی باز می‌گذارد

غفلت از برند حلال در ایران، میدان را برای رقبای خارجی باز می‌گذارد
با وجود ظرفیت‌های گسترده اقتصادی، ایران همچنان سهمی کمتر از ۰.۱ درصد از بازار ۸ تریلیون دلاری صنعت حلال دارد؛ موضوعی که در همایش «توسعه صنعت حلال در بازارهای جهانی با رویکرد نوآوری» مورد انتقاد جدی فعالان اقتصادی قرار گرفت و بر ضرورت ایجاد نهادهای راهبردی، دیپلماسی اقتصادی فعال و استانداردسازی برای بهره‌برداری از این بازار تأکید شد.