شنبه / ۲۱ تیر / ۱۴۰۴ - 12 July, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۴/۰۲/۱۴

ضرورت تغییر نگاه به پدیده مهاجرت و نقش مهاجران ایرانی در برندسازی فرهنگی

ضرورت تغییر نگاه به پدیده مهاجرت و نقش مهاجران ایرانی در برندسازی فرهنگی
نشست تخصصی «جایگاه ایرانیان خارج از کشور در برندسازی ملی ایران» توسط پژوهشکده ارتباطات و با همکاری اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران، با حضور مرتضی صبوری - دستیار رئیس و مدیرکل امور فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و عزیزالله حاتم‌زاده - رئیس اندیشکده ایرانیان خارج از کشور و به دبیری حمید عابدی - مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران و ارتباطات در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد.