سه شنبه, ۲۹ خرداد, ۱۴۰۳ / 18 June, 2024
۱۴۰۳/۰۳/۰۲ / خبرگزاری ایسنا / فناوری
رقابت ۱۰ طرح دانشجویی در مرحله نهایی رویداد نوآوری اجتماعی
در رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی ۳۵۰ طرح ارسال شد که ۴۰ طرح به مرحله سوم راه یافتند و از این تعداد ۱۰ طرح به مرحله چهارم و نهایی این رقابت وارد میشوند.
رقابت ۱۰ طرح دانشجویی در مرحله نهایی رویداد نوآوری اجتماعی
در رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی ۳۵۰ طرح ارسال شد که ۴۰ طرح به مرحله سوم راه یافتند و از این تعداد ۱۰ طرح به مرحله چهارم و نهایی این رقابت وارد میشوند. به گزارش ایسنا، اساس برگزاری رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی برمبنای راه حلهای اجتماعی ارائه شده برای مسائل و معضلات کشوری است. دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد میتوانند راه حلها و طرحهای خود را در ۴ محور "کسب و کار"، "خدمات و خدمت رسانی"، "محصول" و "پیشنهاد" ارائه دهند.
از بین طرحهای ارائه شده، توسط هیات داوران، طرحها بر اساس شاخصهایی چون شناخت درست مساله، نوآوری در راه حل، قابل اجرایی بودن و پایدار بودن ارزیابی میشوند. در این مرحله هر طرح بر اساس شاخصهای ارزیابی حائز اهمیت مرتبط با محور مربوط, ارزیابی و داوری شده و طرحهایی که دارای شرایط لازم بوده به مرحله اصلی رقابت راه خواهند یافت تا شرکت کنندگان از طرح خود دفاع کرده و در رقابت اصلی شرکت کنند.
مریم کیان، دبیر این دوره از رقابت نیز گفت: هدف از شکل گیری این رقابت، وارد شدن دانشجویان به حیطه حل معضلات اجتماعی است و همچنین دانشجویان برای اثرگذاری در محیط خارج از دانشگاه هم تلاش کنند و نسبت به مسائل پیرامون حساس باشند.
وی با اشاره به روند برگزاری این رویداد، اظهار کرد: از دی ماه سال گذشته با انتشار فراخوانی حدد ۳۵۰ طرح دانشجویی به دبیرخانه رقابت ارسال شد و این طرحها در ۳ مرحله داوری شدند.
کیان اضافه کرد: در مرحله اول، طرحهای ارسالی از سوی دبیرخانه غربالگری شده که طی آن ۸۰ طرح به مرحله دوم راه یافت و در این مرحله از این تعداد ۴۰ طرح به مرحله سوم داوری راه یافتند. در مرحله سوم نیز از میان آنها ۱۰ تیم برگزیده برای مرحله چهارم داوری انتخاب میشوند.
دبیر این دوره از رقابتهای نوآوری اجتماعی دانشجویی مرحله چهارم و اختتامیه این رقابت را در روزهای ۶ و ۷ خرداد سال جاری اعلام کرد که طی آن ۳ تیم برگزیده معرفی خواهند شد.
کیان، ارائه مشاوره و برگزاری برنامههای آموزشی را از برنامههای مرحله سوم این رقابت نام برد.
علیرضا جعفر، مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و داور مرحله سوم رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی با بیان اینکه طی یک دهه اخیر نگاه ویژهای به مباحث کارآفرینی توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان به شکل جدی مطرح شده است، اظهار کرد: اما مؤلفهای که مغفول مانده، بحث فضای کارآفرینی و نوآوری اجتماعی است و رویدادهایی مانند رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی باعث پررنگتر شدن این حوزه میشود.
وی افزود: با وجود اینکه تا امروز رویدادهای بسیاری در حوزه نوآوری داشتیم که عمده آنها نیز در قالب کارگاه انتقال تجربه برگزار شدهاند که البته تاثیرگذاری خودش را هم داشته، اما اینکه یک رویدادی را داشته باشیم که به اصطلاح یک جنبشی در جامعه دانشجویی ایجاد کند، خالی بود.
مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف افزود: قطعا از قشر دانشجو انتظار نداریم که طرحهای ارائه شده توسط آنها به این دوره از رقابت در سطح بالایی باشد، چرا که دانشجو در اینجا تمرین میکند که چطور راه حل نوآورانه برای حل معضلات اجتماعی ارائه دهد.
انتهای پیام خبرنگار مریم رضایی دبیر رقیه السادات حسینی لینک کوتاه برچسبها: رقابت نواوری دانشجویی لینکستان خرید برنج ایرانی مستقیم از کشاورز با کف قیمت بازار آخرین قیمت انواع برنج ایرانی در سال 1403 خدمات سئو سایت دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما ساناپرس بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال تماشای فیلم بلیط هواپیما فلایتودی بلیط هواپیما تور دبی روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران خبرگردون طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت عطاری آنلاین در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال
در رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی ۳۵۰ طرح ارسال شد که ۴۰ طرح به مرحله سوم راه یافتند و از این تعداد ۱۰ طرح به مرحله چهارم و نهایی این رقابت وارد میشوند. به گزارش ایسنا، اساس برگزاری رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی برمبنای راه حلهای اجتماعی ارائه شده برای مسائل و معضلات کشوری است. دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد میتوانند راه حلها و طرحهای خود را در ۴ محور "کسب و کار"، "خدمات و خدمت رسانی"، "محصول" و "پیشنهاد" ارائه دهند.
از بین طرحهای ارائه شده، توسط هیات داوران، طرحها بر اساس شاخصهایی چون شناخت درست مساله، نوآوری در راه حل، قابل اجرایی بودن و پایدار بودن ارزیابی میشوند. در این مرحله هر طرح بر اساس شاخصهای ارزیابی حائز اهمیت مرتبط با محور مربوط, ارزیابی و داوری شده و طرحهایی که دارای شرایط لازم بوده به مرحله اصلی رقابت راه خواهند یافت تا شرکت کنندگان از طرح خود دفاع کرده و در رقابت اصلی شرکت کنند.
مریم کیان، دبیر این دوره از رقابت نیز گفت: هدف از شکل گیری این رقابت، وارد شدن دانشجویان به حیطه حل معضلات اجتماعی است و همچنین دانشجویان برای اثرگذاری در محیط خارج از دانشگاه هم تلاش کنند و نسبت به مسائل پیرامون حساس باشند.
وی با اشاره به روند برگزاری این رویداد، اظهار کرد: از دی ماه سال گذشته با انتشار فراخوانی حدد ۳۵۰ طرح دانشجویی به دبیرخانه رقابت ارسال شد و این طرحها در ۳ مرحله داوری شدند.
کیان اضافه کرد: در مرحله اول، طرحهای ارسالی از سوی دبیرخانه غربالگری شده که طی آن ۸۰ طرح به مرحله دوم راه یافت و در این مرحله از این تعداد ۴۰ طرح به مرحله سوم داوری راه یافتند. در مرحله سوم نیز از میان آنها ۱۰ تیم برگزیده برای مرحله چهارم داوری انتخاب میشوند.
دبیر این دوره از رقابتهای نوآوری اجتماعی دانشجویی مرحله چهارم و اختتامیه این رقابت را در روزهای ۶ و ۷ خرداد سال جاری اعلام کرد که طی آن ۳ تیم برگزیده معرفی خواهند شد.
کیان، ارائه مشاوره و برگزاری برنامههای آموزشی را از برنامههای مرحله سوم این رقابت نام برد.
علیرضا جعفر، مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و داور مرحله سوم رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی با بیان اینکه طی یک دهه اخیر نگاه ویژهای به مباحث کارآفرینی توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان به شکل جدی مطرح شده است، اظهار کرد: اما مؤلفهای که مغفول مانده، بحث فضای کارآفرینی و نوآوری اجتماعی است و رویدادهایی مانند رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی باعث پررنگتر شدن این حوزه میشود.
وی افزود: با وجود اینکه تا امروز رویدادهای بسیاری در حوزه نوآوری داشتیم که عمده آنها نیز در قالب کارگاه انتقال تجربه برگزار شدهاند که البته تاثیرگذاری خودش را هم داشته، اما اینکه یک رویدادی را داشته باشیم که به اصطلاح یک جنبشی در جامعه دانشجویی ایجاد کند، خالی بود.
مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف افزود: قطعا از قشر دانشجو انتظار نداریم که طرحهای ارائه شده توسط آنها به این دوره از رقابت در سطح بالایی باشد، چرا که دانشجو در اینجا تمرین میکند که چطور راه حل نوآورانه برای حل معضلات اجتماعی ارائه دهد.
انتهای پیام خبرنگار مریم رضایی دبیر رقیه السادات حسینی لینک کوتاه برچسبها: رقابت نواوری دانشجویی لینکستان خرید برنج ایرانی مستقیم از کشاورز با کف قیمت بازار آخرین قیمت انواع برنج ایرانی در سال 1403 خدمات سئو سایت دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما ساناپرس بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال تماشای فیلم بلیط هواپیما فلایتودی بلیط هواپیما تور دبی روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران خبرگردون طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت عطاری آنلاین در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری 1403 یورو 2024 مسعود پزشکیان فوتبال عید قربان سعید جلیلی ایران پرسپولیس رژیم صهیونیستی