جمعه, ۸ تیر, ۱۴۰۳ / 28 June, 2024
![آخرین وضعیت اجرای پروژه چهارخطه دزفول -شوشتر](/news/u/2024-06-22/isna-3ft8b.jpg)
۵ روز قبل / خبرگزاری ایسنا / اقتصادی
آخرین وضعیت اجرای پروژه چهارخطه دزفول -شوشتر
معاون مهندسی و ساخت ادارهکل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه چهارخطه دزفول – شوشتر را تشریح کرد.
آخرین وضعیت اجرای پروژه چهارخطه دزفول -شوشتر
ایسنا/خوزستان معاون مهندسی و ساخت ادارهکل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه چهارخطه دزفول – شوشتر را تشریح کرد. رحمان بهرامی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: مسیر دزفول تا شوشتر حدود ۶۰ کیلومتر است که از این مقدار ۲۰ کیلومتر چهارخطه شده و حدود ۲۶ کیلومتر باقیمانده است. در این زمینه در سال ۹۹ در قراردادی با یک پیمانکار حدود ۱۲ کیلومتر آن اجرا شده است ولی مابقی مسیر به دلیل همزمانی با تورم هنوز باقی مانده است.
وی ادامه داد: به زودی مناقصه پروژه دزفول تا پل کهنک و از پل کهنک تا شهر شرافت انجام میشود. اولویت ما مسیر دزفول تا کهنک است. سعی میشود تا پیش از هفته دولت مناقصه انجام شود و اعتبار آن نیز از سوی نماینده شهرستان پیگیری میشود.
بهرامی ادامه داد: اعتبار ملی در نظر گرفته شده در سال گذشته ۵۸ میلیارد تومان اما امسال ۴۵ میلیارد تومان است که بسیار کم است. از محل اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود که در صورت تخصیص ۲۷ کیلومتر شوشتر تا دزفول طی دو سال تکمیل میشود.
معاون مهندسی و ساخت ادارهکل راه و شهرسازی گفت: مسیر کلی پروژه از ملاثانی – شوشتر تا دزفول و ۱۳۰ کیلومتر است که چند پل خاص و رودخانهای دارد. درخواست ۳ هزار میلیارد تومان پول برای این طرح داده شده است. چند پل بزرگ رودخانهای خاص مانند بندقیر، کهنک و سیاهمنصور در این طرح قرار دارد و فعلا اولویت تکمیل قطعه شوشتر -دزفول است.
وی بیان کرد: در خصوص مسیر سیاه منصور به میانرود نیز پیگیر هستیم. ادارهکل راه و شهرسازی، دو پروژه ۵ کیلومتری از چهارراه آوج به سمت پل کهزاد و قطعه یک و نیم کیلومتری از پل صفی آباد تا چهارراه آوج دارد که ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژهها موردنیاز است.
بهرامی یادآور شد: قطعه یک و نیم کیلومتری پل صفی آباد تا چهارراه آوج نیاز به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد. این محور از محل طرح ملی پاشنه زاگرس ابلاغ شده و برنامه این است با تکمیل آوج به میانرود، کریدور تکمیل و به شریان شوشتر- دزفول اضافه شود.
انتهای پیام دبیر زهرا حبیب پور دبیر مونا چراغی خبرنگار فاطمه سعدیان لینک کوتاه برچسبها: استانی-اقتصادی اخبار اقتصادی - خوزستان راهسازي لینکستان خرید برنج ایرانی مستقیم از کشاورز با کف قیمت بازار آخرین قیمت انواع برنج ایرانی در سال 1403 دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما ساناپرس بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال بلیط هواپیما فلایتودی بلیط هواپیما تور دبی روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت عطاری آنلاین لیفت صورت با نخ در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال
ایسنا/خوزستان معاون مهندسی و ساخت ادارهکل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه چهارخطه دزفول – شوشتر را تشریح کرد. رحمان بهرامی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: مسیر دزفول تا شوشتر حدود ۶۰ کیلومتر است که از این مقدار ۲۰ کیلومتر چهارخطه شده و حدود ۲۶ کیلومتر باقیمانده است. در این زمینه در سال ۹۹ در قراردادی با یک پیمانکار حدود ۱۲ کیلومتر آن اجرا شده است ولی مابقی مسیر به دلیل همزمانی با تورم هنوز باقی مانده است.
وی ادامه داد: به زودی مناقصه پروژه دزفول تا پل کهنک و از پل کهنک تا شهر شرافت انجام میشود. اولویت ما مسیر دزفول تا کهنک است. سعی میشود تا پیش از هفته دولت مناقصه انجام شود و اعتبار آن نیز از سوی نماینده شهرستان پیگیری میشود.
بهرامی ادامه داد: اعتبار ملی در نظر گرفته شده در سال گذشته ۵۸ میلیارد تومان اما امسال ۴۵ میلیارد تومان است که بسیار کم است. از محل اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود که در صورت تخصیص ۲۷ کیلومتر شوشتر تا دزفول طی دو سال تکمیل میشود.
معاون مهندسی و ساخت ادارهکل راه و شهرسازی گفت: مسیر کلی پروژه از ملاثانی – شوشتر تا دزفول و ۱۳۰ کیلومتر است که چند پل خاص و رودخانهای دارد. درخواست ۳ هزار میلیارد تومان پول برای این طرح داده شده است. چند پل بزرگ رودخانهای خاص مانند بندقیر، کهنک و سیاهمنصور در این طرح قرار دارد و فعلا اولویت تکمیل قطعه شوشتر -دزفول است.
وی بیان کرد: در خصوص مسیر سیاه منصور به میانرود نیز پیگیر هستیم. ادارهکل راه و شهرسازی، دو پروژه ۵ کیلومتری از چهارراه آوج به سمت پل کهزاد و قطعه یک و نیم کیلومتری از پل صفی آباد تا چهارراه آوج دارد که ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژهها موردنیاز است.
بهرامی یادآور شد: قطعه یک و نیم کیلومتری پل صفی آباد تا چهارراه آوج نیاز به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد. این محور از محل طرح ملی پاشنه زاگرس ابلاغ شده و برنامه این است با تکمیل آوج به میانرود، کریدور تکمیل و به شریان شوشتر- دزفول اضافه شود.
انتهای پیام دبیر زهرا حبیب پور دبیر مونا چراغی خبرنگار فاطمه سعدیان لینک کوتاه برچسبها: استانی-اقتصادی اخبار اقتصادی - خوزستان راهسازي لینکستان خرید برنج ایرانی مستقیم از کشاورز با کف قیمت بازار آخرین قیمت انواع برنج ایرانی در سال 1403 دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما ساناپرس بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال بلیط هواپیما فلایتودی بلیط هواپیما تور دبی روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت عطاری آنلاین لیفت صورت با نخ در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 پرسپولیس فوتبال استقلال مسعود پزشکیان یورو 2024 سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ایران قالیباف