سرمایهگذاری بر عشق؛ کوتاه مدت، قابل انتقال به غیر و بینیاز از تعهد!
تولید محتوا درباره رابطه عاطفی و صحبت از آن این روزها یکی از عناصر کلیدی جذب مخاطب در فضای مجازی و درآمدزایی شده است؛ موضوعی که البته تاثیر آن به سرعت در فضای حقیقی نیز مشاهده میشود. در این شرایط که از «بلایند دیت»ها گرفته تا «عشق ابدی» و بلاگرهای سبک زندگی در حال تغییر ذائقه جوانان نسبت به رابطه هستند، اساسیترین نکتهای که تا حدی مغفول مانده است؛ «فانتزیسازی» رابطه در ذهن گروه سنی مشخصی است که نه تجربه زیسته کافی دارند و نه حتی حاکمیت برنامهای برای آموزش سواد رابطه به آنها داشته تا از این …