دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۴/۰۲/۲۷

نقش راهبردی روابط‌عمومی در تقویت سرمایه اجتماعی و ارتباطات سازمانی/ لزوم پایبندی فعالان این عرصه به صداقت و شفافیت

نقش راهبردی روابط‌عمومی در تقویت سرمایه اجتماعی و ارتباطات سازمانی/ لزوم پایبندی فعالان این عرصه به صداقت و شفافیت
رئیس جهاددانشگاهی در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط‌عمومی تاکید کرد: روابط‌عمومی دارای ماهیتی راهبردی و چندبُعدی است که تنها به جنبه‌های تبلیغی و ابزاری اطلاع‌رسانی محدود نمی‌شود، بلکه به‌عنوان بخشی از منظومه مدیریتی، وظیفه گسترش و تعمیق روابط انسانی و تقویت پیوندهای ارتباطی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی را بر عهده دارد.