جمعه, ۴ خرداد, ۱۴۰۳ / 24 May, 2024
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ / خبرگزاری ایسنا / استانها
درخواستها و پیشنهادات مردم را بشنویم
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ بر ضرورت انجام نظرخواهی و دریافت درخواستها و پیشنهادات مردم در مدیریت شهری تأکید کرد.
عضو شورای شهر شیراز: درخواستها و پیشنهادات مردم را بشنویم
ایسنا/فارس رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ بر ضرورت انجام نظرخواهی و دریافت درخواستها و پیشنهادات مردم در مدیریت شهری تأکید کرد. مسعود زارعی امروز، ۱۶ اردیبهشتماه در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز اظهار کرد: دادههای مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز بسیار حائز اهمیت است و باید مورد استفاده بهینه قرار گیرد.
وی بیان کرد: دغدغه ما رفع مشکلات شهروندان است و با نظارت دقیق بر دادهها و اطلاعات بهدستآمده از این مرکز و استفاده از پهنهای جیآیاس به نظر میرسد که امکان رصد مسائل و رفع آنها بیشتر شود.
زارعی اضافه کرد: حاصل تمام این برنامهریزیها و کنترل و رصد وضعیت محلات ممکن است دلیل تغییر یک ضابطه یا اصلاح حتی یک مصوبه شود و نتیجه آن موجبات رفاه شهروندان را فراهم کند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر اهمیت این دادهها گفت: کارهای بزرگی را میتوان با پالایش آنها برای شهر انجام داد.
به گفته این عضو شورای ششم، باید علاوه بر نظرسنجی و افکار سنجی از مردم، نظرخواهی انجام دهیم و درخواستها و پیشنهادهای آنها را بشنویم و هر شهروند را در جایگاه یک کارشناس ببینیم و این رمز موفقیت ما در اداره شهر است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز بیان کرد: اگر موارد مطرحشده در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ موردتوجه ویژه قرار و رفع شود، موجبات رضایتمندی زیادی را ایجاد میکند.
روحالله خوشبخت گفت: رضایتمندی شهروندان از اهداف مهم مدیریت شهری است و بیشتر مسائل مطرحشده در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ با حوزه خدمات شهری ارتباط مستقیم دارد.
وی با بیان اینکه اطلاعات جمعآوریشده باید دستهبندی و حاصل آن دادههایی برای استفاده مدیران در رفع آنها است، گفت: بر اساس دادههای بهدستآمده از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ میتوان دریافت که بیشتر شکایات دریافتی از مردم مناطق شامل مواردی نظیر انواع سد معبر، ترمیم آسفالت و یا جمعآوری نخاله ساختمانی و ... است که در صورت رفع آنها باعث رضایتمندی شهروندان میشویم.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد تماسهای شهروندان به سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ مربوط به حوزه خدمات شهری است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری شیراز نیز در خصوص سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ بیان کرد: آن سامانه دو مرحله «دریافت و ارسال پیام شهروند» و اقدام است.
رضا جاویدی افزود: اداره اطلاعیابی و مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ پاسخگوی همیشه بیدار شهرداری شیراز است و در سال ۱۴۰۲، ۱۸۴ هزار و ۵۲۲ تماس را ثبت کرده که از این تعداد ۵۷ هزار و ۷۹۷ تماس دریافت راهنمایی و ۱۲۶ هزار و ۴۰۱ تماس شامل درخواست بود.
وی در ادامه گفت: ۲۳۵ برنامه «روی خط شهر» با حضور کلیه مدیران و معاونین و شهرداران مناطق در سال برگزار و ۵ هزار و ۳۳۲ گزارش مردمی پاسخ داده شده است.
سخنگوی شهرداری شیراز بیان کرد: شهر آگاه با هدف ارائه مشاوره به شهروندان در زمینههای پرداخت عوارض، شهرسازی و ... با ۴۶۶ برنامه و ۳ هزار و ۲۰۰ پیگیری ویژه و ۳۰ هزار صحت سنجی و ۲ عنوان افکار سنجی انجام شده است.
جاویدی همچنین گفت: در پایان هرماه طی گزارشگیری کارنامهای برای دوایر مختلف شهرداری صادر و نحوه عملکرد و پاسخگویی به درخواستها در ارزشیابی هر حوزه تأثیر مستقیم دارد.
انتهای پیام خبرنگار زهرا عسگری دبیر زهرا حبیب پور دبیر زهرا عسگری لینک کوتاه برچسبها: استانی-اجتماعی سامانه 137 شورای شهر شیراز لینکستان خرید اینترنتی برنج ایرانی با ارزانترین قیمت قیمت لحظهای برنج ایرانی در سال 1402 خدمات سئو سایت دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما ساناپرس ماهان موزیک بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال تماشای فیلم بلیط هواپیما فلایتودی بلیط هواپیما تور دبی نهال گردو روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران خبرگردون طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال
ایسنا/فارس رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ بر ضرورت انجام نظرخواهی و دریافت درخواستها و پیشنهادات مردم در مدیریت شهری تأکید کرد. مسعود زارعی امروز، ۱۶ اردیبهشتماه در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز اظهار کرد: دادههای مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز بسیار حائز اهمیت است و باید مورد استفاده بهینه قرار گیرد.
وی بیان کرد: دغدغه ما رفع مشکلات شهروندان است و با نظارت دقیق بر دادهها و اطلاعات بهدستآمده از این مرکز و استفاده از پهنهای جیآیاس به نظر میرسد که امکان رصد مسائل و رفع آنها بیشتر شود.
زارعی اضافه کرد: حاصل تمام این برنامهریزیها و کنترل و رصد وضعیت محلات ممکن است دلیل تغییر یک ضابطه یا اصلاح حتی یک مصوبه شود و نتیجه آن موجبات رفاه شهروندان را فراهم کند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر اهمیت این دادهها گفت: کارهای بزرگی را میتوان با پالایش آنها برای شهر انجام داد.
به گفته این عضو شورای ششم، باید علاوه بر نظرسنجی و افکار سنجی از مردم، نظرخواهی انجام دهیم و درخواستها و پیشنهادهای آنها را بشنویم و هر شهروند را در جایگاه یک کارشناس ببینیم و این رمز موفقیت ما در اداره شهر است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز بیان کرد: اگر موارد مطرحشده در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ موردتوجه ویژه قرار و رفع شود، موجبات رضایتمندی زیادی را ایجاد میکند.
روحالله خوشبخت گفت: رضایتمندی شهروندان از اهداف مهم مدیریت شهری است و بیشتر مسائل مطرحشده در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ با حوزه خدمات شهری ارتباط مستقیم دارد.
وی با بیان اینکه اطلاعات جمعآوریشده باید دستهبندی و حاصل آن دادههایی برای استفاده مدیران در رفع آنها است، گفت: بر اساس دادههای بهدستآمده از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ میتوان دریافت که بیشتر شکایات دریافتی از مردم مناطق شامل مواردی نظیر انواع سد معبر، ترمیم آسفالت و یا جمعآوری نخاله ساختمانی و ... است که در صورت رفع آنها باعث رضایتمندی شهروندان میشویم.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد تماسهای شهروندان به سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ مربوط به حوزه خدمات شهری است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری شیراز نیز در خصوص سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ بیان کرد: آن سامانه دو مرحله «دریافت و ارسال پیام شهروند» و اقدام است.
رضا جاویدی افزود: اداره اطلاعیابی و مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ پاسخگوی همیشه بیدار شهرداری شیراز است و در سال ۱۴۰۲، ۱۸۴ هزار و ۵۲۲ تماس را ثبت کرده که از این تعداد ۵۷ هزار و ۷۹۷ تماس دریافت راهنمایی و ۱۲۶ هزار و ۴۰۱ تماس شامل درخواست بود.
وی در ادامه گفت: ۲۳۵ برنامه «روی خط شهر» با حضور کلیه مدیران و معاونین و شهرداران مناطق در سال برگزار و ۵ هزار و ۳۳۲ گزارش مردمی پاسخ داده شده است.
سخنگوی شهرداری شیراز بیان کرد: شهر آگاه با هدف ارائه مشاوره به شهروندان در زمینههای پرداخت عوارض، شهرسازی و ... با ۴۶۶ برنامه و ۳ هزار و ۲۰۰ پیگیری ویژه و ۳۰ هزار صحت سنجی و ۲ عنوان افکار سنجی انجام شده است.
جاویدی همچنین گفت: در پایان هرماه طی گزارشگیری کارنامهای برای دوایر مختلف شهرداری صادر و نحوه عملکرد و پاسخگویی به درخواستها در ارزشیابی هر حوزه تأثیر مستقیم دارد.
انتهای پیام خبرنگار زهرا عسگری دبیر زهرا حبیب پور دبیر زهرا عسگری لینک کوتاه برچسبها: استانی-اجتماعی سامانه 137 شورای شهر شیراز لینکستان خرید اینترنتی برنج ایرانی با ارزانترین قیمت قیمت لحظهای برنج ایرانی در سال 1402 خدمات سئو سایت دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما ساناپرس ماهان موزیک بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال تماشای فیلم بلیط هواپیما فلایتودی بلیط هواپیما تور دبی نهال گردو روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران خبرگردون طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال
فوتبال استقلال سیدابراهیم رئیسی سقوط بالگرد رئیسی رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی شهدای خدمت شهید جمهور ابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان رئیسی پرسپولیس