جمعه / ۵ بهمن / ۱۴۰۳ - 24 January, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۱۰/۲۰

همه ناراضی در بازار مجازی

همه ناراضی در بازار مجازی
در ایران با گسترش اینترنت و استفاده بیشتر از تلفن‌های همراه هوشمند، خرید آنلاین رواج زیادی پیدا کرده است. این تحولات اگرچه خرید را برای مردم راحت‌تر کرده و کسب‌وکارها را به سمت دیجیتالی‌شدن و نوآوری سوق داده است، اما چالش‌هایی نیز به همراه دارد که موجب نارضایتی خریدار و فروشنده در بازارهای مجازی شده است؛ چالش‌هایی که بخشی از آن به موضوع فرایندها و زیرساخت‌ها در این بازار شلوغ برمی‌گردد.