چهارشنبه / ۲۴ بهمن / ۱۴۰۳ - 12 February, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

اثر منفی مدارس کوچک و فاقد نور کافی بر یادگیری دانش‌آموزان

اثر منفی مدارس کوچک و فاقد نور کافی بر یادگیری دانش‌آموزان
یک کارشناس آموزش با اشاره به تاثیر مقدار فضای آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: امروزه اساس طراحی مدارس بیشتر کلاس محوری بوده و فضاهای باز و نیمه باز مدارس که محل تجربه‌های گروهی، بازی و یادگیری مشارکتی فعال است، اغلب یا در مساحت کم ساخته و یا نادیده گرفته می‌شود.