پنجشنبه, ۱۷ خرداد, ۱۴۰۳ / 6 June, 2024
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ / خبرگزاری ایسنا / اقتصادی
اختصاص جهش تولید در دیمزارها به گیاهان دارویی/ شناساندن گلاب به دنیا
معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی گفت: جهش تولید در دیمزارها را به گیاهان دارویی اختصاص دادهایم و جهش بزرگی در تولید رقم خورده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد اختصاص جهش تولید در دیمزارها به گیاهان دارویی/ شناساندن گلاب به دنیا
معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی گفت: جهش تولید در دیمزارها را به گیاهان دارویی اختصاص دادهایم و جهش بزرگی در تولید رقم خورده است. به گزارش ایسنا، علیرضا مهاجر در همایش روز ملی گل محمدی و گلاب با بیان اینکه بخش زیادی از جهش تولید در دیمزارها را به گیاهان دارویی اختصاص دادهایم، گفت که با این اقدام جهش بزرگی در تولید این گیاهان رقم خورده است.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش به بیمه کشاورزی نیز اشاره کرد وگفت: امیدوارم روزی فرا برسد که همه باغات و مزارع بیمه شوند و شرایط به گونهای پیش رود که که اگر اتفاقی افتاد دچار بحران نشویم.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: دولت ۷۰ درصد حق بیمه را پرداخت میکند و ۳۰ درصد بر عهده کشاورزان است. اما چون آگاهی در این بخش کافی نیست تعداد کمی از کشاورزان محصولاتشان را بیمه میکنند و همین باعث می شود که بیمهگذاران نتوانند غرامت را پرداخت کنند.
وی در پاسخ به اینکه چرا در صادرات و برندسازی مشکل داریم؟ گفت: تجارت ما واقعی نیست و تجار واقعی نداریم. دولتیها هم نقش واقعی خود را ایفا نمیکنند. دولت ها معمولا نماینده بخش خصوصی اند و در حال حاضر برعکس شده است.
به گفته وی اولین اصل تجارت، بازاریابی است. مصرف کننده باید محصول را بشناسد. میل و رغبت به خرید داشته باشد. تا بتوان محصولی را تولید، فرآوری و بسته بندی کرد.
مهاجر عنوان کرد: مشتری باید بداند گلاب چیست، زعفران چیست. باید بر روی تبلیغات کار کنیم. چقدر انجمنهای مرتبط بر روی تبلیغات کار میکنند و وقت میگذارند؟ ما در ابتدای کار تجارت، ابتدای تولید و انتقال ماندهایم. باید به مرحله بعد فکر کنم. مهمترین کار تجارت برندسازی است.
انتهای پیام خبرنگار سپیده رشیدپورایی دبیر فرزانه حسینیپور لینک کوتاه برچسبها: گياهان دارويي لینکستان خرید برنج ایرانی مستقیم از کشاورز با کف قیمت بازار آخرین قیمت انواع برنج ایرانی در سال 1403 خدمات سئو سایت دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما ساناپرس ماهان موزیک بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال تماشای فیلم بلیط هواپیما فلایتودی بلیط هواپیما تور دبی نهال گردو روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران خبرگردون طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال
معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی گفت: جهش تولید در دیمزارها را به گیاهان دارویی اختصاص دادهایم و جهش بزرگی در تولید رقم خورده است. به گزارش ایسنا، علیرضا مهاجر در همایش روز ملی گل محمدی و گلاب با بیان اینکه بخش زیادی از جهش تولید در دیمزارها را به گیاهان دارویی اختصاص دادهایم، گفت که با این اقدام جهش بزرگی در تولید این گیاهان رقم خورده است.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش به بیمه کشاورزی نیز اشاره کرد وگفت: امیدوارم روزی فرا برسد که همه باغات و مزارع بیمه شوند و شرایط به گونهای پیش رود که که اگر اتفاقی افتاد دچار بحران نشویم.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: دولت ۷۰ درصد حق بیمه را پرداخت میکند و ۳۰ درصد بر عهده کشاورزان است. اما چون آگاهی در این بخش کافی نیست تعداد کمی از کشاورزان محصولاتشان را بیمه میکنند و همین باعث می شود که بیمهگذاران نتوانند غرامت را پرداخت کنند.
وی در پاسخ به اینکه چرا در صادرات و برندسازی مشکل داریم؟ گفت: تجارت ما واقعی نیست و تجار واقعی نداریم. دولتیها هم نقش واقعی خود را ایفا نمیکنند. دولت ها معمولا نماینده بخش خصوصی اند و در حال حاضر برعکس شده است.
به گفته وی اولین اصل تجارت، بازاریابی است. مصرف کننده باید محصول را بشناسد. میل و رغبت به خرید داشته باشد. تا بتوان محصولی را تولید، فرآوری و بسته بندی کرد.
مهاجر عنوان کرد: مشتری باید بداند گلاب چیست، زعفران چیست. باید بر روی تبلیغات کار کنیم. چقدر انجمنهای مرتبط بر روی تبلیغات کار میکنند و وقت میگذارند؟ ما در ابتدای کار تجارت، ابتدای تولید و انتقال ماندهایم. باید به مرحله بعد فکر کنم. مهمترین کار تجارت برندسازی است.
انتهای پیام خبرنگار سپیده رشیدپورایی دبیر فرزانه حسینیپور لینک کوتاه برچسبها: گياهان دارويي لینکستان خرید برنج ایرانی مستقیم از کشاورز با کف قیمت بازار آخرین قیمت انواع برنج ایرانی در سال 1403 خدمات سئو سایت دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما ساناپرس ماهان موزیک بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال تماشای فیلم بلیط هواپیما فلایتودی بلیط هواپیما تور دبی نهال گردو روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران خبرگردون طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال
فوتبال ایران انتخابات ریاست جمهوری انتخابات استقلال پرسپولیس رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری 1403 رئال مادرید غزه