سه شنبه / ۲۳ بهمن / ۱۴۰۳ - 11 February, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۲/۲۵

وظیفه روابط عمومی سازمان‌ها در ایجاد حس رضایت در مردم

وظیفه روابط عمومی سازمان‌ها در ایجاد حس رضایت در مردم
فعالان حوزه روابط عمومی باید قدرت «تبیین‌گری» و «تحلیل‌گرایی» داشته باشند تا بتوانند ارتباط دوسویه‌ای را بین سازمان خود و مخاطبان آن برقرار کنند، چراکه شاید یکی از دلایل اصلی که مردم جامعه نسبت به عملکرد سازمان‌ها احساس نارضایتی کرده و حتی برنامه‌ها و سیاست‌های کاری آن‌ها را نمی‌پذیرند؛ عدم توانایی تبیین آن برنامه‌ها و یا سیاست‌های اتخاذ شده نزد مخاطبان آن سازمان باشد.