شنبه / ۲۵ اسفند / ۱۴۰۳ - 15 March, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۵/۰۳

لزوم بازارسازی برای فروش محصولات خانگی و محلی

لزوم بازارسازی برای فروش محصولات خانگی و محلی
مدیرکل دفتر خدمات عمومی مرکز اصناف وزارت صمت با اشاره به اهمیت بازارسازی کسب و کارهای خرد و خانگی و محلی که بیش از ۳ میلیون شغل را تحت شعاع قرار می دهد، گفت: امروز فروش دغدغه مهم کارآفرینان محلی است و می توان بستر عرضه و فروش محصولات و کالاهای ایرانی را به‌منظور توسعه کسب‌وکارهای خرد و خانگی و محلی فراهم و آنها را در داخل و خارج کشور توانمند کرد.