سازش، ۲۲ درصد متقاضیان درخواست «طلاق توافقی» در سامانه تصمیم
رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سامانه ۱۲۳ (اورژانس اجتماعی) از اول امسال تا کنون نزدیک به ۲۷۲ هزار تماس مبتنی بر مداخلات حرفهای را به ثبت رسانده است گفت: همچنین خط تلفن مشاورهای ۱۴۸۰ نیز سالانه نزدیک بر دو میلیون و ۴۰۰ هزار تلفن دارد که یک میلیون و ۷۰۰ هزار آن به مداخلات حرفهای منجر میشود. همچنین در سامانه تصمیم سالانه ۱۸۶ هزار زوج درخواست خود را ثبت میکنند که با مداخلات حرفهای نزدیک به ۲۲ درصد از درخواست متقاضیان طلاق توافقی، به سازش منجر شده است.