شنبه / ۲۲ دی / ۱۴۰۳ - 11 January, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۷/۰۲

چگونه تصور ایرانیان نسبت به خودروهای شرق آسیا تغییر کرد

چگونه تصور ایرانیان نسبت به خودروهای شرق آسیا تغییر کرد
از زمان آغاز حضور جدی کشورهای شرق آسیا در بازار خودرو ایران ، به دلیل تبلیغات مسموم رسانه ای ، مردم ایران دید خوبی نسبت به خودروهای تولید این کشورها (به استثنای ژاپن) نداشتند. اما به تدریج و با گذشت زمان ، ذهنیت عامه ی مردم نسبت به کلیه کالاهای با مبدا شرق آسیا تغییر کرد. تا جایی که امروز این محصولات همپای خودروهای ایرانی در خیابان‌های ایران حضور دارند و اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان از تصمیم خود برای خرید این خودروها رضایت دارند.