چگونه تصور ایرانیان نسبت به خودروهای شرق آسیا تغییر کرد
از زمان آغاز حضور جدی کشورهای شرق آسیا در بازار خودرو ایران ، به دلیل تبلیغات مسموم رسانه ای ، مردم ایران دید خوبی نسبت به خودروهای تولید این کشورها (به استثنای ژاپن) نداشتند. اما به تدریج و با گذشت زمان ، ذهنیت عامه ی مردم نسبت به کلیه کالاهای با مبدا شرق آسیا تغییر کرد. تا جایی که امروز این محصولات همپای خودروهای ایرانی در خیابانهای ایران حضور دارند و اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان از تصمیم خود برای خرید این خودروها رضایت دارند.