جمعه / ۵ بهمن / ۱۴۰۳ - 24 January, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۴/۱۸

جدی نگرفتن صنعت پولسازِ «بازی‌سازی»/ فیلترینگ Google Play به نفع چه کسانی شد؟

جدی نگرفتن صنعت پولسازِ «بازی‌سازی»/ فیلترینگ Google Play به نفع چه کسانی شد؟
سرپرست مدیریت بهبود کسب و کار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ارزآوری و اشتغال را دو فایده مهم بازی‌های ویدیویی ایرانی معرفی کرد و گفت: متاسفانه واژه «بازی» باعث شده است که مسئولین خیلی این صنعت را جدی نگیرند درحالی که در یک بازار بین‌المللی با حدود ۶ میلیارد نفر کاربر مواجه هستیم که می‌توانند از این بازی‌ها استفاده کنند.