مدیر مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: تحلیل و بررسی محتواهای مرتبط با موضوع بیماری سرطان از دریچه کلاندادههای فضای آنلاین نشان میدهد که از مجموع ۶۴ هزار و ۱۶۲ پست منتشر شده در سه پلتفرم اینستاگرام، توییتر و تلگرام در نیمه دوم سال جاری که در ارتباط با بیماری سرطان منتشر شدهاند، ۲۲ درصد به ترویج «طب سنتی» پرداختهاند، سهم پستهای «علمی» ۱۶ درصد بوده و پستهایی که به تبلیغ یک سرویس یا کالای مرتبط با موضوع سرطان پرداخته بودند سهم ۱۱ درصدی داشتهاند.