پنجشنبه / ۱۸ بهمن / ۱۴۰۳ - 6 February, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۳/۱۱

روابط عمومی سازمان‌ها به جایگاه اصلی خود برگردند/محتوی انتقالی به رسانه‌ها مبتنی بر واقعیت باشد

روابط عمومی سازمان‌ها به جایگاه اصلی خود برگردند/محتوی انتقالی به رسانه‌ها مبتنی بر واقعیت باشد
رییس سابق دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود روابط عمومی سازمان ها به جایگاه اصلی خود برگردند و بجای تبلیغات، راوی صادق از واقعیت های محیط کار خود باشند، گفت: در بسیاری از موارد انتظار مدیران روابط عمومی ها آنها را از نقش اصلی خود دور و تبدیل به پوستر تبلیغاتی سازمان کرده است.