چهارشنبه / ۱۹ دی / ۱۴۰۳ - 8 January, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۲ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۱۶

کاهش شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵

کاهش شکایات از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵
معاون اداره‌کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: بر اساس گزارش مقایسه‌ای سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایت ۱۹۵ در ۹ ماهه سال جاری نسبت به ۹ ماهه سال ۱۴۰۲، سهم ۵۳/۷۲ درصدی شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده به ۴۶/۸۵ درصد رسیده است.