چهارشنبه / ۲۹ مرداد / ۱۴۰۴ - 20 August, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۲ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۵/۲۷

مخاطب در ایسنا «تماشاگر آگاه» است، در صداوسیما «رزمنده فعال»

مخاطب در ایسنا «تماشاگر آگاه» است، در صداوسیما «رزمنده فعال»
پژوهشگر علوم ارتباطات با تأکید بر تفاوت لحن دو رسانه در جنگ ۱۲ روزه گفت: برای نمونه، در اخبار صدا و سیما واژه‌هایی مانند رژیم صهیونیستی صدها بار تکرار می‌شود؛ به‌گونه‌ای که به یک ورد بدل شده است؛ در حالی که ایسنا تلاش می‌کند با لحنی قاطع و استراتژیک، افکار عمومی را در مسیر حقیقت مطلق و مدیریت آگاهانه هدایت کند.