پنجشنبه, ۳۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 20 June, 2024


چرا برخی از دانش آموزان در مدرسه و خانه عملکرد رفتاری متفاوتی دارند؟
۱۴۰۳/۰۱/۱۵ / خبرگزاری ایسنا / استانها

چرا برخی از دانش آموزان در مدرسه و خانه عملکرد رفتاری متفاوتی دارند؟

یک گفتاردرمانگر گفت: کودکانی که در محیط آموزشی برای درک و دریافت صحیح مطالب و مفاهیم مشکل داشته و یا نیاز به تکرار چندباره موارد دستوری و درسی دارند و در آنها ضعف در حفظ کردن مطالب و درک مسائل ریاضی دیده می‌شود؛ لازم است عملکرد پردازش و ادراک شنیداری، مهارت‌های سطح بالای کلامی، شناختی و کارکردهای اجرایی‌شان بررسی شود.