جمعه / ۱۹ بهمن / ۱۴۰۳ - 7 February, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۲/۱۲/۲۹

نبود تبلیغات مناسب چالش اصلی اسباب‌بازی‌های ایرانی در رقابت با نمونه‌های وارداتی

نبود تبلیغات مناسب چالش اصلی اسباب‌بازی‌های ایرانی در رقابت با نمونه‌های وارداتی
یکی از شرکت‌های خلاق اقدام به طراحی و ساخت اسباب بازی‌هایی برای تقویت مهارت‌های حرکتی و هماهنگی چشم و دست کودکان کرده است ولی به گفته آنها نبود تبلیغات مناسب موجب شده تا کسب و کارهای این حوزه قادر به رقابت با نمونه‌های وارداتی نباشند.