دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
۱۴۰۳/۰۲/۰۵ / خبرگزاری ایسنا / اجتماعی
نقش شبکههای اجتماعی در ترغیب نوجوانان به مصرف دخانیات
صنعت دخانیات مدتهاست از طریق بازاریابی هدفمند که سیگار کشیدن را با تصاویری از محصولات با طعم شیرینی، تأیید افراد مشهور و محیط های اجتماعی و سایر تاکتیکهای فریبنده جذاب میکند، جوانان را جذب خود کرده است.
فوتبال پرسپولیس رژیم صهیونیستی اسرائیل استقلال غزه فلسطین ایران جنگ غزه سیل حماس آمریکا