پنجشنبه / ۲۵ بهمن / ۱۴۰۳ - 13 February, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۸/۲۰

بار سنگین درس‌ها بر دوش دانش‌آموزان و معلمان

بار سنگین درس‌ها بر دوش دانش‌آموزان و معلمان
در سال‌های اخیر، برنامه‌های درسی مدارس، به‌ویژه در مقاطع ابتدایی، با حجم زیادی از محتوا روبرو شده‌اند که یادگیری را برای دانش‌آموزان و تدریس را برای معلمان پیچیده‌تر کرده است. این پدیده که به عنوان «تراکم برنامه درسی» شناخته می‌شود، پیامدهای منفی زیادی بر فرآیند آموزش و یادگیری داشته است.