سه شنبه, ۱۵ خرداد, ۱۴۰۳ / 4 June, 2024


روابط عمومی هنر و علم اجتماعی است
۱۴۰۳/۰۲/۲۵ / خبرگزاری ایسنا / استانها

روابط عمومی هنر و علم اجتماعی است

هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: روابط عمومی هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می‌دهد.

شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی: روابط عمومی هنر و علم اجتماعی است

ایسنا/آذربایجان شرقی هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: روابط عمومی هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می‌دهد. در این بیانیه آمده است:

۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، بهترین فرصت برای بازبینی نقش و سهم روابط عمومی در توسعه پایدار و دستیابی به اهداف عالیه است.

روابط عمومی‌ها به دلیل جایگاه راهبردی و زیربنایی خود می‌توانند سازمان‌های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات یاری دهند، زیرا روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

روابط عمومی در کشور ما نیاز به توسعه همه جانبه و ترقی و تعالی روزافزون دارد، زیرا امروزه کمتر سازمانی را در سطح جهان می‌توان یافت که فاقد واحد روابط عمومی باشد. 

این امر نشانگر جایگاه و نقش راهبردی روابط عمومی در زندگی فردی و اجتماعی افراد سازمان‌هاست.

به طور کلی روابط عمومی چشم، گوش و قلب سازمان است که بدون آن حیات سازمانی دوام ندارد.

روابط عمومی برای عملی کردن نقش فرهنگ‌سازی لازم است، ارزش آفرینی را از طریق تضعیف ویژگی‌های نامطلوب و تقویت ارزش‌های فرهنگی مطلوب تقویت می‌کند، انسجام فرهنگی میان کارکنان را به شکلی که همه دارای یک فرهنگ مشترک و قوی باشند مورد تاکید قرار می‌دهد، هویت فرهنگی در سازمان را به شکلی که همه کارکنان به عضویت در سازمان افتخار کنند ایجاد می‌کند و فرهنگ سازمانی را از طریق اجرای درست سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان نهادینه می‌کند.

امسال هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی در راستای اعتلای جایگاه روابط عمومی‌ها در استان برنامه‌های متعددی را برنامه‌ریزی کرده است تا در طول سال اجرایی کند اما آنچه که در این برهه زمانی مهم است، توجه به داشته‌ها و انعکاس واقعیت‌های موجود با رویکرد رفع مشکلات مردم است.

روابط عمومی‌ها سهم بسزایی در احصای چالش‌ها و ایجاد گفتمان مشترک برای رفع این مشکلات دارند و در عین حال ایجاد فضای امیدآفرین و انعکاس توانمندی‌های موجود در کشور نیز بی‌شک در تحقق جامعه‌ای عاری از چالش و امیدوار برای آینده‌ای روشن را محقق می‌سازد.

شعار امسال هفته روابط عمومی در کشور « بیا تا قدر یکدیگر بدانیم‌ / که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم» است.

هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته روابط عمومی، آمادگی دارد تا در راستای پیشبرد اهداف شورا و به منظور دستیابی به جایگاهی متناسب با اثرگذاری روابط عمومی‌ها، اقدامات مناسبی برنامه‌ریزی و عملیاتی کند.

 دبیرخانه این شورا با این نگاه آماده دریافت پیشنهادات عملیاتی و انتقادات کارساز همه فعالان روابط عمومی در استان است.

انتهای پیام دبیر فرزاد گمار دبیر رباب تیموری لینک کوتاه برچسب‌ها: استانی-اجتماعی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی لینکستان خرید برنج ایرانی مستقیم از کشاورز با کف قیمت بازار آخرین قیمت انواع برنج ایرانی در سال 1403 خدمات سئو سایت دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما سانا‌پرس بوکینگ مبلمان اداری چوب ترمو دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال تماشای فیلم بلیط هواپیما فلای‌تو‌دی بلیط هواپیما تو‌ر دبی روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران خبرگردون طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت عطاری آنلاین در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال