شنبه / ۱۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 9 August, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۴/۰۲/۲۰

اولین کمپین آموزشی اکستریم با عنوان آگاهی از امکانات خودروهای لوکس

اولین کمپین آموزشی اکستریم با عنوان آگاهی از امکانات خودروهای لوکس
با رشد بازار خودرو در ایران، برند XTRIM پیشگام ارائه خودروهای لوکس و همچنین آموزش مشتریان درباره فناوری‌ها و ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که در این خودروها گنجانده شده است. کمپین آنلاین #XTRIMHOWTO که از ۴ اردیبهشت در صفحه رسمی این برند لوکس خودرویی به آدرس آغاز شده، یک ابتکار چالش آموزشی پنج‌هفته‌ای است که هدف آن آشنایی بیشتر مشتریان با امکانات لوکس و نوآورانه مدل‌های خودروهای XTRIM است.