پنجشنبه / ۱۶ اسفند / ۱۴۰۳ - 6 March, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۵/۰۲

‌پاسخگویی به بیش از ۴۹ هزار تماس شهروندان شیراز طی امسال 

‌پاسخگویی به بیش از ۴۹ هزار تماس شهروندان شیراز طی امسال 
سخنگوی شهرداری شیراز از پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری این کلان‌شهر به ۴۹ هزار و ۲۵۰ تماس شهروندان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد و از مردم دعوت کرد تا با انعکاس نظرات و دیدگاه‌های خود به سامانه ۱۳۷، چراغ راه مدیران باشند.