یکشنبه / ۵ اسفند / ۱۴۰۳ - 23 February, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۵/۱۰

کاربرد رنگ‌ها در طراحی هویت بصری مراسم محرم/۲

کاربرد رنگ‌ها در طراحی هویت بصری مراسم محرم/۲
رنگ در واقع پدیده‌ای فیزیکال محسوب می‌شود اما تاثیر و حس رنگ احساس‌شدنی است و ناخودآگاه بر ذهن مخاطب تاثیر می‌گذارد. رنگ‌ها، راه‌های تاثیرگذاری برای انتقال منظور و حس طراحان هستند و درک بصری متفاوتی برای مخاطب پدید می‌آورند.