دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۴/۰۳/۱۹

پاره کردن کتاب‌های درسی نشانه‌ای از خشم فروخورده و ضعف نظام تربیتی است

پاره کردن کتاب‌های درسی نشانه‌ای از خشم فروخورده و ضعف نظام تربیتی است
یک کارشناس ارشد علوم تربیتی با اشاره به پدیده پاره کردن کتاب‌های درسی توسط برخی دانش‌آموزان در پایان سال تحصیلی، این رفتار را ناشی از تخلیه هیجانی، بی‌ارتباطی محتوای درسی با زندگی واقعی و نبود آیین‌نامه‌های فرهنگی در نظام آموزشی دانست و بر لزوم بازنگری در رویکردهای تربیتی و فرهنگی مدارس تأکید کرد.