یکشنبه / ۱۶ دی / ۱۴۰۳ - 5 January, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۸/۰۸

ضرورت برنامه‌ریزی جامع برای ارتقای برند زعفران و توسعه بازارهای بین‌المللی

ضرورت برنامه‌ریزی جامع برای ارتقای برند زعفران و توسعه بازارهای بین‌المللی
عضو هیات علمی گروه اقتصاد گردشگری پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: ورود در بازارهای بین‌المللی یکی از بحث‌هایی است که تنوع و فرآوری محصولات زعفران را در برمی‌گیرد و اکنون جای خای آن به شدت احساس می‌شود.