کوروش کمپانی و یک ماجرای تکراری! ماجرایی که از وعدههای فریبنده برای خرید گوشی با نشان «سیبِ گازخورده» آغاز شد، با تبلیغاتِ چند سلبریتی «فریبخورده» ادامه یافت و در پایان به یک سیب کرمخورده رسید! امروز هزاران مالباخته که دستشان از نشانِ سیب خالی مانده است، سلبریتیها را با اشاره دست به یکدیگر نشان میدهند و آنها را در این فریب شریک میدانند؛ از طرفی، کارشناسان و رسانهها در حال تحلیل ابعاد حقوقی، اقتصادی و اجتماعی این ماجرای تکراری هستند تا به زعم خود بتوانند از اتفاقات مشابه جلوگیری کنند یا دستکم …