یکشنبه / ۷ بهمن / ۱۴۰۳ - 26 January, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۴/۱۳

رفتارهای مشارکت پران!

رفتارهای مشارکت پران!
همواره در انتخابات به ویژه ریاست جمهوری مبنای رقابت تبلیغاتی بر این بوده که برای اثبات خود دیگری را تخریب و نابود کن، چنین فهمی از رقابت نه اخلاقی است نه حرفه‌ای که اگر هر کسی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود آگاه باشد دست به چنین کار غیر اخلاقی نمی‌زند.در واقع نظام تبلیغات انتخاباتی ما بیشتر مشارکت پران است تا مشارکت جمع کن.