جمعه / ۱۹ بهمن / ۱۴۰۳ - 7 February, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۶/۰۶

توسعه گردشگری یزد با اجرای طرح مدیریت برندهای ثبت جهانی

توسعه گردشگری یزد با اجرای طرح مدیریت برندهای ثبت جهانی
رئیس اداره برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری و زیرساخت اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان یزد با اشاره به نقش برند و برند سازی در بازاریابی گردشگری و به عنوان عاملی برای تضمین توسعه گردشگری، گفت: یزد با توجه به ظرفیت‌های استثنایی گردشگری و برندهای ثبت جهانی با ۱۱ اثر ثبت جهانی در سازمان جهانی یونسکو، هنوز موفق به ساخت برند گردشگری در استان نشده است.