پنجشنبه, ۱۴ تیر, ۱۴۰۳ / 4 July, 2024


داغ شدن فضای مجازی در ایلام و تبلیغ نامزدها به اوج رسیده است
۲ روز قبل / خبرگزاری ایسنا / استانها

داغ شدن فضای مجازی در ایلام و تبلیغ نامزدها به اوج رسیده است

بسیاری از جوانان ایلامی در فضای مجازی هریک به رسانه‌ای گویا برای تبلیغ نامزد انتخاباتی خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شده‌اند.

/گزارش/ داغ شدن فضای مجازی در ایلام و تبلیغ نامزدها به اوج رسیده است

ایسنا/ایلام بسیاری از جوانان ایلامی در فضای مجازی هریک به رسانه‌ای گویا برای تبلیغ نامزد انتخاباتی خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شده‌اند. به گزارش ایسنا، با آغاز تبلیغات دو نامزد انتخاباتی در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فضای تبلیغاتی در استان ایلام به‌شدت داغ شده است و بسیاری از جوانان ایلامی در فضای مجازی در حال تبلیغ و استدلال و تبیین هستند و برای نامزد مورد علاقه خود تبلیغ می‌کنند.

در این میان، گروه‌های مجازی محل گفت‌وگوی داغ کاربران ایلامی در دفاع از نامزدها و نقد نامزد رقیب شده است.

حمید از فعالان مجازی ایلام نوشت: معتقدم حضور مردم در مرحله دوم انتخابات بسیار بیشتر از مرحله اول خواهد بود، حساسیت این دوره بسیار بالا است و انتخابات به‌شدت رقابتی است.

وی ادامه داد: فضای تبلیغی گسترده‌است و اغنای مخاطبان و تبلیغ دشواری‌های خاص خود را دارد، فضای مجازی محمل خوبی برای تبلیغات است و فضای تبلیغی هم بسیار داغ است.

وی که از هواداران دکتر مسعود پزشکیان است معتقد است، او می‌تواند فضای مدیریتی کشور را بهبود ببخشد.

احسان از دیگر فعالان فضای مجازی در ایلام که از هواداران دکتر سعید جلیلی است، معتقد است: اختلافات دو کاندیدا و هوادارانشان مبنایی است و مشکلات کشور با برنامه‌های این کاندیدا حل خواهد شد.

علی‌رضا از دیگر فعالان مجازی آغاز دور دوم مناظرات انتخاباتی را سبب داغ‌تر شدن فضای تبلیغات و گفت‌وگوهای مجازی می‌داند و می‌گوید: گفت‌وگوها در فضای مجازی گاهی به مشاجره هم تبدیل می‌شود و این نشانه فضای تبلیغی جدی است.

بارگزاری کلیپ از مناظرات قبلی نامزدها و همچنین سخنرانی‌های آن‌ها، اشتراک‌گزاری عکس و اینفوگرافی برای اثبات ادله از روش‌های تبلیغ و گفت‌وگو و مشاجره انتخاباتی در فضای مجازی ایلام است.

«سیدحسین اکبری» کارشناس ارشد it در خصوص داغ شدن گفت‌وگوهای انتخاباتی در فضای مجازی به ایسنا اظهار کرد: با رصد گروه‌های مجازی استان در این روزها شاهد افزایش فعالیت‌ کاربران هستیم.

وی افزود: تولید محتوا در کانال‌ها نیز قابل قیاس با روزهای قبل نیست و انتشار فایل، عکس و کلیپ بسیار بیشتر از قبل است.

این کارشناس افزایش شور انتخاباتی و فضای تبلیغی در استان را مایه امیدواری دانست و گفت: گفت‌وگو، اختلاف سلیقه و مشاجره در فضای مجازی نشانه امیدواری نسل جوان در استان و کشور است.

انتهای پیام خبرنگار رضا پاکزاد دبیر مریم ناظم پور لینک کوتاه برچسب‌ها: استانی-اجتماعی منطقه ایلام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری داغ شدن فضای مجازی و تبلیغ نامزدها در ایلاام لینکستان خرید برنج ایرانی مستقیم از کشاورز با کف قیمت بازار آخرین قیمت انواع برنج ایرانی در سال 1403 دانلود آهنگ خرید بلیط هواپیما سانا‌پرس بوکینگ مبلمان اداری دانلود آهنگ سویل موزیک جمینجا خرید سی پی ارزان آپ موزیک موزیکفا سایت تخصصی فیلم و سریال بلیط هواپیما فلای‌تو‌دی بلیط هواپیما تو‌ر دبی روغن هیدرولیک سرور مجازی ایران طراحی سایت پیوان قیمت ملیگرد امروز خرید هاست فروشگاه تخصصی تشک و تخت عطاری آنلاین لیفت صورت با نخ در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:-لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.-«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود. نظرات شما در حال پاسخ به نظر « » هستید. × لغو پاسخ لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید ارسال