پنجشنبه / ۱۸ بهمن / ۱۴۰۳ - 6 February, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۴/۰۶

توجه به پوشاک مذهبی‌های غیرلاکچری / مناظرات انتخاباتی کاسبی را کساد کرد!

توجه به پوشاک مذهبی‌های غیرلاکچری / مناظرات انتخاباتی کاسبی را کساد کرد!
برگزاری نمایشگاه‌های فروش لباس در کشور چند سالی است که با اهداف مختلفی از جمله معرفی تولیدکنندگان تخصصی پوشاک، علمی و اصولی کردن طراحی لباس، کمک به اشتغال و ... برگزار می‌شود. با این وجود مهم‌ترین بخش نمایشگاه از نگاه مردم که مخاطب اصلی چنین رویدادی هستند، عرضه لباس‌های مناسب با قیمتی مقرون به صرفه است. موضوعی که باعث ورود نهادهای دولتی و یا بخش‌های وابسته به آنها برای برگزاری نمایشگاه لباس شد. اما این اتفاق تا چه حد موفق بوده است؟