شنبه / ۶ بهمن / ۱۴۰۳ - 25 January, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۴/۱۷

پایداری سرویس‌ها کلید موفقیت است

پایداری سرویس‌ها کلید موفقیت است
در حاشیه نمایشگاه الکامپ، محمد مصطفوی، معاون فروش شرکت زرین‌پال، به اهمیت برقراری پایداری در خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت پرداخت و اظهار داشت: «این ویژگی برای تمایز زرین‌پال از رقبا بسیار حائز اهمیت است. حضور موثر زرین‌پال در نمایشگاه الکامپ، با دریافت بازخوردهای مثبت، نشانگر ارزش و تأثیر واقعی خدمات ارائه‌ شده توسط این شرکت است.»