دوشنبه / ۲۲ بهمن / ۱۴۰۳ - 10 February, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۳/۰۴/۲۰

سندرم شبکه‌های بی‌قرار!

سندرم شبکه‌های بی‌قرار!
شبکه‌های اجتماعی بیش از آن‌که اهداف اجتماعی و عدالت‌طلبانه یا آزادیخواهانه را دنبال کنند با هدف ایجاد ارزش افزوده و سوددهی راه‌اندازی شده‌اند؛ لذا دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی در آن اولویت نداشته و همین ماهیت تجاری منجر به ابتذال و رقابت بی‌قاعده برای جذب مخاطب به هر قیمتی شده است، قیمت ‌این رقابت از بین رفتن معیارهای هنری، فرهنگی و اخلاقی و اصل قرار دادن جلوه‌گری و ابتذال است.