رضایت مردمی از قوه قضاییه در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۶۹ درصد رسیده است
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به راه اندازی سامانه سنجش برخط رضایت مردمی در قوه قضاییه از سال ۱۳۹۹ اظهار کرد: در این سامانه، بعد از پایان جلسه رسیدگی قضایی، برای فرد حاضر در جلسه پیامک زده شده و در خصوص کیفیت رسیدگی صورت گرفته، نظر او اخذ میشود؛ حدوداً سالانه ۷۰۰ هزار نفر در این نظرسنجیها شرکت میکنند و بر مبنای نظرسنجیهای صورت گرفته در این سامانه، میانگین رضایت مردمی از قوه قضاییه در سال ۱۳۹۹ نزدیک به ۶۶ درصد بود که این میزان در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۶۹ درصد رسیده است.